17 Şubat 2009 Salı

GSD Vakfı Bahçelievler İlköğr. O. 2010'a hazır

İstanbul Milli Eğitim Müdürlüğü "İstanbul 2010 Kültür Başkenti" projesi kapsamında yer alacak olan İstanbul konulu tiyatro yarışmasını başlattı.

İlköğretim Okulları - Lise ve Dengi Okullar arası "Tiyatro Şöleni"nde bu sene yarışmaya GSD Vakfı Bahçelievler İlköğretim Okulu'nu temsilen 5-A sınıfı öğrencileri katılıyor.

Öğretmen sayın Serhat Taşpınar'ın yıllar önce kaleme aldığı "İstanbul İstanbul" adlı oyunu yazarın eşi öğretmen sayın Ayşegül Taşpınar yönetiyor.

Kendilerine Lila Düşler Tiyatrosu olarak destek olmaktan mutluluk duyduğumuz oyun sabırlı ve vefalı 5-a sınıfı öğrencilerinin emekleriyle sahne alacak.

Sokakta top oynayan çocuklar fırça yerken kaldırımda halı yıkayan hanım memnun.

Az önce sokağa çöp atan adamın tepesine en az kendisi kadar duyarlı başka bir vatandaş tarafından su dökülüyor.

Köyünden kalkan aile trenle İstanbul'a yolculuk ediyor.

İstanbul'u temsil eden dansçılar şiirsel anlatım ve danslarıyla sorunları ve yanlışları dile getiriyorlar.

Çöp atan vatandaş şimdi de halı yıkayan kadınla tartışırken dernek kurmaya yer arayan kişi de boğazdaki kaçak yalısını herkesten gizlerken paçaları ıslanıyor.
,
Yanlışlara yetişkinlerin bahane bularak daha çoğunu eklediği ortamda çocukların "Kral Çıplak" diye haydırdığı bir oyun "İstanbul İstanbul".
Emeği geçen herkesi kutluyoruz!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ben ece. ümit kireççi yardımıyla çok güzel bir tiyatro yaptık .ümit abiye çok teşekkürler ben g.s.d. den

Adsız dedi ki...

ewt katılıyorum...

LİLA DÜŞLER TİYATROSU

LİLA DÜŞLER TİYATROSU