3 Ocak 2012 Salı

Ankara'da Çizgi roman Atölyesi

14 ve 15 Ocak 2012 tarihlerinde gerçekleşecek "Ders: Müze/Drama, Yöntem: Drama/Müze" etkinliği kapsamında Ümit Kireççi, ödüllü İlüstratör - ressam Ayşe İnan Alican'la birlikte "Çrop Çizgi Roman Atölyesini" gerçekleştirecek.
"Yaratıcı drama yöntemiyle çalışmayı, müze ve benzeri diğer tüm ortamları eğitim amaçlı
kullanmayı ve çocukları tüm sanat dallarıyla tanıştırmayı amaçlayan derneğimiz 14-15 Ocak 2012 tarihlerinde 09.00-16:00 saatleri arasında Bilkent İDV İlköğretim Okulu’nda “Ders: Müze/Drama, Yöntem: Drama/Müze “ başlıklı seminer ve atölyeler düzenlemiştir. Seminerimize, bu konuyla ilgilenen öğretmenler, yaratıcı drama liderleri, lider ve öğretmen adayları, eğitim fakülteleri öğrencileri ve tüm çocuk müzesi gönüllüleri katılacaktır."

14 Ocak 2012 09.00-10.00 Kayıt
10.00 Açılış
BİLDİRİLER
-Doç. Dr. Ömer Adıgüzel
Çocuk Müzeleri Derneği Başkanı
Çocuk Müzeleri-Kapsam-Amaç

-Necla Ülkü Kuglin
Çocuk yazarı
Çocuk Müzeleri Derneği ve Eski Başkanı
Çocuk Müzeleri Derneği -Çocuklarla Şenliğe

- Doç. Dr. İsmail Güven
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Çocuk Müzlerinin Dünya’daki ve Türkiye’deki Tarihçesi

Halil Demirdelen
Arkeolog –Müze Eğitimcisi
Arkeoloji Müzelerinin Eğitim Ortamı Olarak Kulanılması

Öğrt.Grv. Dr. Ayşe Okvuran
Çocuk –Müze Dostluk treni ve müze Eğitim Paketi (unicef-ANK.Ünv. Ortak projesi)

13.30-16.00
-Müjdat Özbahçıvanoğlu
Kültür ve Turizm Bakanlığı Araştırma ve Eğitim Genel Müdürlüğü Daire Başkanı
Çocuk Gözüyle Hititler Hattuşa’yı Keşfediyorum

Hülya Gök - Ferhunde Aytaç
Tarih Öğrt. – Felsefe Öğrt.
Genç Evliya Çelebiler Yollarda

-Aydın İleri
Kütüphaneci-Yayıncı
Yaratıcı Çocuk Eğitiminde Kütüphane

-Ceren Göğüş
Kültür ve Turizm Bakanlığı (Arş. Eğtm. Gnl. Müd.) Folklor Araştırmacısı
Geleneksel Çocuk Oyuncakları

Opr.Dr.Cahit Koçak
ÜTOPYA Kurucusu
Her Çocuk Bilim Adamıdır Şu Eğitim Olmasa

12.30-13.30 Öğle Arası 16.00 kapanış
15 Ocak 2012
10.00- 13.30

ATÖLYELER
Necla Ülkü Kuglin
Eski Tişörtlerden Hayvan Kostümü Yapımı-Masal Oluşturma

Ömer Adıgüzel
Müze Ortamında Drama UygUlamaları

Ali Öztürk
Yaratıcı Müziğe Giriş

Ümit Kireçci – Ayşe İnan Alican
Ç.R.O.P. Çizgi Roman Atölyesi

Fatma Akfırat
PDR Hizmetlerinde Yaratıcı Dramanın Kullanılması

Öney Olcaytu – Hüseyin Dilan
Karagöz-Hacivat Yapımı-Oynatım

Ebru Turan Vural
Okul Öncesinde Yaratıcı Drama

14.30 – 16.00
Atölye İzlenimlerinin Paylaşımı ve Seminerin Değerlendirilmesi

Atölye ücreti 3 saatlik atölye için 60Tl Lisans Öğrencileri için 50 Tl ‘dir.

Bilgi ve kayıt için:
Cocukmuzem.org
Seçil Coşkun Tel: 0506 301 76 49 email: cmuzem2000@mynet.com

Seminer Adresi: İDV. İ.Ö.Okulu Bilkent Üniversitesi Doğu Kampüsü Bilkent /Ankara
Not: Seminer kayıtlarımız 25 Aralık- 10 Ocak tarihleri arasında Selanik cad. 41/3 adresinde yapılacaktır. Tunus Cad. ve Sıhhıye köprüsü üstünden kalkan Bilkent Ünv.TD ve SD servislerini kullanarak seminer adresine ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

LİLA DÜŞLER TİYATROSU

LİLA DÜŞLER TİYATROSU